BATI ANADOLU CENTRAL HOSPİTAL HASTANESİMİSYON, VİZYON VE KALİTE POLİTİKASI |
||||
Etik ilkelerden ödün vermeden, sağlıkta kalite standartlarını ilke edinip, hasta ve çalışan memnuniyetini ön planda tutarak, maksimum memnuniyet sağlamayı hedefleyen, hasta haklarına saygılı, çevreye duyarlı, nitelikli sağlık çalışanı yetiştiren, yenilikçi ve sürekli kendini geliştiren, hizmet sunumunda ‘Koşulsuz sevgi, evrensel bilgi.’ Politikasını benimseyen bir misyonla hizmet vermekteyiz.
İleri teknolojiyi uzman kadromuz ile birleştirerek, sunduğumuz sağlık hizmetleriyle hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini maksimum düzeyde sağlamayı, etik ilkelere bağlı kalarak verdiğimiz hizmetin bilimselliği ve kalitesiyle en iyi olmayı, bir model oluşturmayı ve bu çalışmaları akademik ortamda da sürdürmektir.
– Toplam kalite yönetimi anlayışına uymak,
– Hasta-hasta yakınları ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklı bir hizmet anlayışı oluşturmak,
– Sürekli ölçme ve iyileştirme çalışmalarımız ile hizmetimizi en iyi şekilde sunmak,
– Ekip anlayışı ile kurum bilincini yaşatmak,
– Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,
– Yönetim felsefemizin ve kalite politikamızın temel ilkelerindendir.