Misyon, Vizyon ve Kalite Politikası – Central Hospital
0232 341 67 67
E-Randevu E-Sonuç

Central Hospital

Misyon, Vizyon ve Kalite Politikası


 

 

 BATI ANADOLU CENTRAL HOSPİTAL HASTANESİ

MİSYON, VİZYON VE KALİTE POLİTİKASI

MİSYONUMUZ

Etik ilkelerden ödün vermeden, sağlıkta kalite standartlarını ilke edinip, hasta ve çalışan memnuniyetini ön planda tutarak, maksimum memnuniyet sağlamayı hedefleyen, hasta haklarına saygılı, çevreye duyarlı, nitelikli sağlık çalışanı yetiştiren, yenilikçi ve sürekli kendini geliştiren, hizmet sunumunda ‘Koşulsuz sevgi, evrensel bilgi.’ Politikasını benimseyen bir misyonla hizmet vermekteyiz.

VİZYONUMUZ

İleri teknolojiyi uzman kadromuz ile birleştirerek, sunduğumuz sağlık hizmetleriyle hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini maksimum düzeyde sağlamayı, etik ilkelere bağlı kalarak verdiğimiz hizmetin bilimselliği ve kalitesiyle en iyi olmayı, bir model oluşturmayı ve bu çalışmaları akademik ortamda da sürdürmektir.

KALİTE POLİTİKAMIZ

– Toplam kalite yönetimi anlayışına uymak,

– Hasta-hasta yakınları ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklı bir hizmet anlayışı oluşturmak,

– Sürekli ölçme ve iyileştirme çalışmalarımız ile hizmetimizi en iyi şekilde sunmak,

– Ekip anlayışı ile kurum bilincini yaşatmak,

– Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,

– Yönetim felsefemizin ve kalite politikamızın temel ilkelerindendir.


İletişim Bilgileri

Adres:  Fuat Edip Baksi, Smyrna Meydanı 1644 Sk. No:2/2  Bayraklı/İzmir

İrtibat: +90 232 341 67 67

Ulaşım Bilgileri

Otobüs Hatları: 102, 330, 502, 543, HAVAŞ-ŞEHİR MERKEZİ
Karşıyaka otogar dolmuş hattı geçmektedir. İZBAN bayraklı durağına beş dakika mesafededir.

Acil İletişim

7/24 arayabilirsiniz.
+90 232 341 67 67

E-RandevuE-Randevu


Randevu

7/24 Randevu Alabilirsiniz.
+90 232 341 67 67

E-SonuçE-Sonuç


Takip edin

Haberdar olmak için takip edin



TurkishEnglishGermanRussian
error: